Trixie

Ras Jachthond kruising
Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (60 cm)
Locatie In buitenland

Status: nieuw Ras: mix jachthond Leeftijd: 5 jaar Geslacht: teef Hoogte: groot (60cm) Verblijfplaats: Buitenland Kosten: € 400,00

Achtergrond

Trixie werd gered uit .een slechte situatie en naar een dierenbeschermingsorganisatie gebracht.   Ze is gesteriliseerd, gechipt, gevaccineerd en is getest op ziektes. Trixie weegt 33 kg

Karakter

Trixie is een kalme, vriendelijke hond die het graag goed wil doen. Ze wil graag liefde, aandacht en bescherming van haar baasjes. Door haar verleden is ze bang geworden voor harde geluiden. Daar wordt aan gewerkt en Trixie gaat elke dag vooruit. Ze heeft niet geleerd te spelen, maar probeert te begrijpen wat de bedoeling is als er met een balletje met haar wordt gespeeld. Met kinderen en andere honden gaat ze goed om en op katten reageert ze niet. Trixie wandelt rustig mee aan de lijn en gaat graag in de auto mee.  We zoeken voor haar een familie die haar met liefde en geduld verder kan begeleiden. Trixie zal het best gedijen in een rustige omgeving.