Stichting AAI bestaat 20 jaar!

Datum : 25-01-2018

Gelukkig hebben we in 2017 weer vele honden een goed thuis kunnen bezorgen, waar het werk van al onze vrijwilligers om te doen is. Het zijn mooie momenten als we daarna (en ook nog jaren later) berichten ontvangen van gelukkige mensen met gelukkige hondenverhalen en foto’s. Iedereen van stichting AAI vindt dit genieten!

Dit jaar bestaan we 20 jaar en we willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om per land een speciaal project te starten en we hopen dat u, als dierenliefhebbber/donateur, misschien eenmalig een (kleine) extra donatie zou willen geven, om hiermee het werk van alle vrijwilligers in het buitenland extra te ondersteunen. De projecten staan apart vermeld per land.

Bij voorbaat willen wij u dank zeggen! Dankzij u staan we er niet alleen voor!