Boo

Status Financieel geadopteerd!
Hoogte Middel (35-55 cm)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)

Herkomst
Göcek, Turkije. Boo is als klein pupje gedumpt bij het asiel in Göcek. Hij was nog erg jong en vooral heel erg bang. Helaas weten we niet wat er voor die tijd met Boo is gebeurd. Ondanks meerdere pogingen van de vrijwilligers in Göcek om Boo zijn vertrouwen te winnen, blijft hij erg schuw.
Boo is geboren in augustus 2014.

Karakter
Boo heeft helaas nog geen vertrouwen in mensen gekregen. Hij is niet op zijn gemak bij bezoekers en hij verstopt zich dan het liefst in de struiken. De vrijwilligers deden hem aanvankelijk een tuigje om en namen hem mee uit wandelen maar hij vindt de nabijheid van mensen veel te eng. Dankzij de vondst met een lange lijn, gaven de vrijwilligers Boo soms wat afleiding buiten het asiel. Hij kon dan wat snuffelen in het gras en lekker in het zonnetje liggen. Inmiddels is Boo voldoende vertrouwd met het leventje daar en kan hij vrij rond lopen voor het asiel, tezamen met nog een paar honden, zonder dat hij wegloopt. Heel langzaam maakt Boo een beetje voortuitgang. Wanneer de vrijwilligsters er zijn komt hij eventjes kijken, maar zodra ze hem benaderen gaat hij weer snel terug naar zijn ‘veilige’ plekje in de struiken. Adoptie lijkt dus helaas niet haalbaar voor Boo. Daarom hoopt hij een baasje te vinden op afstand, die hem graag financieel zou willen ondersteunen.