Project Napels

Datum : 25-01-2018

De situatie voor de zwerfhonden in het zuiden van Italie is zeer slecht! Onze contactpersoon ter plaatse, Sara, is een jonge vrouw die, met behulp van slechts enkele mensen, probeert honden uit de meest schrijnende situaties te redden. Als na een dierenartsbezoek blijkt dat de hond gezond is en nog een mooi leven zou kunnen hebben als de omstandigheden goed zijn, neemt zij contact op met AAI in het vertrouwen dat AAI daarvoor kan gaan zorgen. Zij verzorgt daarna de tijdelijke opvang, dierenartsbezoeken, benodigde papieren en vervoer naar het vliegveld. En elke hond die gezond en veilig aankomt op Schiphol en liefdevol ontvangen wordt door de AAI-me- dewerkers, is weer een stukje motivatie voor haar om door te gaan met dit zware werk.
Sara heeft niet veel financiële middelen, maar probeert met het kleine beetje geld dat ze verdient zoveel moge- lijk voor de zwerfhonden te betekenen. En AAI steunt haar daarin zoveel als kan. Het zou prachtig zijn als AAI, in het kader van het 20-jarig jubileum, geld kan inzamelen voor Sara, waarmee zij de sterilisaties/castraties, bloedtesten en andere dierenartskosten kan betalen. Want de Italiaanse zwerfhonden in en rond haar dorp zijn van Sara en haar kleine groepje dierenredders afhankelijk. Wilt u Sara helpen met een donatie? Dit kan door uw gift over te maken op
JUBILEUMPROJECT Sara op rekeningnummer:
NL 08 INGB 0007 276816 t.n.v. stichting AAI te Schoonrewoerd o.v.v. Sara