Secretaris (m/v) bestuur Stichting AAI

Datum : 22-02-2019

Wegens vertrek van de huidige secretaris (na 22 jaar) zoeken wij op korte termijn een nieuwe secretaris voor ons bestuur.
De secretaris is het geheugen van de organisatie. Hij of zij zet in samenwerking met andere bestuursleden een goed informatiesysteem (fysiek en elektronisch) op waarin het gemakkelijk zoeken is naar documenten, verslagen en contacten. Hij/Zij is verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie en marketing van AAI.

We denken aan de volgende taken en verantwoordelijkheden:
- Medebepalen van het beleid en operationele sturing van de stichting.
- Verslaglegging van vergaderingen tweemaal per jaar.
- Hoofdredacteur van het AAI Magazine (nu 3 keer per jaar).
- Coördinatie alle Social Media kanalen (Website, Facebook en Instagram).
- Nieuwsbrieven aan vrijwilligers en het ontwikkelen van korte nieuwsbrieven aan donateurs.
De operationele werkzaamheden op de diverse sociale media kanalen worden (mede) verzorgd door AAI vrijwilligers.

We verwachten van de nieuwe secretaris enige bestuurlijke ervaring, redactionele vaardigheid, goede sociale en communicatieve vaardigheden, een ruime ervaring op Social Media en natuurlijk affiniteit met de doelstelling van Stichting AAI.

Stichting AAI is een vrijwilligersorganisatie. Een flexibele werkhouding en stressbestendigheid zijn wenselijk.
Voor reacties of het inwinnen van verdere informatie kunt u zich richten tot Marion Rikken (marion@stichtingaai.nl) of Rob Janssen (rob.janssen@roandale.nl)
Wie is Stichting AAI?
Stichting AAI is een van Nederlands oudste zwerfhonden organisaties. Een stichting, die in 2017 haar officiële 20-jarige bestaan vierde als stichting en jaarlijks tussen 150 - 200 zwerfhonden in Nederland een nieuwe gouden mandje bezorgt. Stichting AAI staat ondanks de vele geplaatste honden in de afgelopen jaren voor hoge kwaliteit boven de kwantiteit van het aantal te plaatsen honden. Stichting AAI importeert uit en mede-financiert buitenlandse opvangasielen in Turkije, Griekenland, Roemenië, Italië, India en Spanje. Sponsort voorlichting en sterilisatie projecten. Stichting AAI staat voor een zeer hoogwaardige selectiemethode van zowel geschikte honden als geschikte adoptiegezinnen. Het eigendom van de zwerfhond blijft bij Stichting AAI, waardoor gezinnen altijd een beroep op de kennis binnen Stichting AAI kunnen doen in de ruimste zin des woord.