Project Göcek

Datum : 25-01-2018

De honden (en de vrijwilligers) in het Turkse Gocek zijn nog steeds ontzettend blij met het enkele jaren geleden in gebruik genomen nieuwe asiel. Dit asiel was gebouwd om zo’n 150 honden te kunnen opvangen. Momenteel is dit aantal alweer ver overschreden. In de praktijk betekent dit dat alle ruimtes druk in gebruik zijn.

De bouw van een aparte quarantaine ruimte, voor honden die wegens ziekte tijdelijk apart gehouden moeten worden of honden die herstellende zijn van een operatie, is er nooit van gekomen, hoewel hier wel dringend behoefte aan is. De kosten hiervoor zullen rond de 2.500 euro liggen.

Ons 20-jarig jubileum is wellicht een mooie gelegenheid voor AAI om de vrijwilligers in Gocek een mooi bedrag aan te bieden voor de bouw van deze broodnodige quarantaine ruimte.
Wilt u helpen door een donatie over te maken zodat de honden die dat nodig hebben op een warme, rustige plek kunnen herstellen, dan kan dit op rekeningnummer NL08 INGB 0007 2768 16 t.n.v. stichting AAI te Schoonrewoerd o.v.v. Gocek.