Vluchtbegeleiders gezocht

Datum : 30-05-2018

Gaat u op vakantie naar Athene, Napels of naar Turkije (vliegveld Dalaman)? Help ons een hond te helpen!

Wij zoeken reizigers die vluchtbegeleider willen zijn zodat een hondje naar een in Nederland wachtende baas of gastgezin kan gaan. Het kost u nauwelijks moeite en u helpt de hond en stichting AAI er enorm mee! Het gaat vooral om vluchten vanuit Athene (Griekenland), Dalaman (Turkije) en Napels (Italië) naar Amsterdam.
Als u honden wilt meenemen op de reis naar Nederland is het belangrijk, dat u tijdig contact met ons opneemt. Wij kunnen dan bekijken of het door uw reisorganisatie of luchtvaartmaatschappij wordt toegestaan honden mee te nemen. Wij kunnen in de regel ook zorgen voor het reserveren van plaatsen voor de honden in het vliegtuig
Onze contactpersonen in het buitenland zorgen dat de hond wordt ingecheckt en op Schiphol staan de AAI-vrijwilligers klaar om de hond over te nemen. De hond heeft uiteraard de benodigde papieren en paspoort, is gezond, gechipt en volledig ingeënt.

Daarnaast zoeken we reizigers die lege vliegtuigkennels willen meenemen op de heenreis naar Athene. De kennels worden als pakket door een AAI-vrijwilliger afgeleverd bij de incheckbalie en in Athene opgehaald op het vliegveld door een van de AAI-contactpersonen.

Wilt u ons helpen of heeft u vragen? Stuur een e-mail naar: info@stichtingaai.nl of kijk op bij buitenlandse opvangcentra.