Wilderbeest

Status Financieel geadopteerd!
Locatie In buitenland (Goa )

Herkomst Wilderbeast is als pup gevonden in het landschap vlakbij de opvang van Fionna (AAI-contactpersoon) in Goa. Ze had een flinke wond op haar achterpootje en haar vacht zat onder de zwarte plekken waar pus uit kwam. Geen enkele dierenarts wist wat dit precies was. Gelukkig is dit al wel een stuk beter geworden, maar ze heeft er wel lelijke plekken op haar vacht aan over gehouden waar geen haar meer terug groeit.

Karakter Wilderbeast is een pup van jungle honden. Dit zijn een soort oerhonden die nauwelijks contact hebben met mensen en leven van de jacht. Ze woont bij Fionna in huis, maar alleen zij kan haar aaien. Zodra er bezoekers komen gaat ze er blaffend vandoor. Voor Wilderbeast zal het helaas niet mogelijk zijn om geadopteerd te worden, aangezien ze eigenlijk niets van mensen moet hebben. Zij zal dus de rest van haar leven bij Fionna in de opvang blijven.