Crispy

Status Financieel geadopteerd!
Hoogte Klein (tot ca. 35 cm) (35 cm)
Leeftijd Senior (15 jaar)
Locatie In buitenland (Goa, India)

Background
Dit is Crispy, een oud mannetje dat in februari 2014 door een AAI-supporter werd binnen gebracht, vermagerd en met weinig haar. Hij was al gecastreerd en via de tattoo in zijn oor weten we dat hij nu tenminste 15 jaar is! Inmiddels gaat het heel goed met hem.

Karakter
Hij is gek op knuffelen met mensen maar kan behoorlijk jaloers zijn tegen andere honden. Hij doet dan heel stoer, grommen en zo. Maar als de tegenpartij de tanden laat zien dan gaat hij heel zielig piepen. Ondanks zijn leeftijd rent en speelt hij buiten zeer uitbundig. Hij is er ook altijd als de kippen bij als er politie gespeeld moet worden maar het is echt een held op sokken, dus als de spanning oploopt dan gaat hij snel achter anderen staan. Overdag slaapt hij veel maar is zeer alert zodat hij vooral niks van de actie mist. Dat slapen doet hij het liefst op mensenbedden en vindt eigenlijk dat die van hem zijn. Door zijn leeftijd heeft hij bijna geen voortanden meer maar dat belet hem niet om flink aan een botje te kluiven. Deze vrolijke knorrepot kan niet meer op straat leven en mag daarom bij ons blijven.