Malia

Locatie Binnenkort naar Nederland (Malia, Griekenland)

Herkomst:
Malia is gevonden op het strand in het plaatsje Malia door Nederlandse toeristen, die daar de winter doorbrengen. Deze mensen hadden al een hond opgenomen tijdens de reis die zij eerder maakten door Oost-Europa en Malia werd meteen het speelkameraadje van deze hond op het strand.
Ze hebben haar opgevangen en verzorgd.
Waarschijnlijk heeft Malia wel een baas gehad, maar is ze gedumpt bij de opgravingen van het Minoische paleis, waar meer straathonden rondlopen.
Binnenkort komt zij naar Nederland.

Malia is een ontzettend lieve en vrolijke hond. Ze vindt het heerlijk om te knuffelen en ligt het liefst bij je. Kinderen vindt ze ook heel leuk. Ze speelt graag met andere honden en gaat niet achter katten aan. Ook kan ze wel alleen thuis zijn, hoewel er een andere hond aanwezig is. Autorijden vindt ze leuk.
Malia kijkt wel eerst even de kat uit de boom als ze nieuwe mensen ontmoet, maar al snel is het ijs gebroken.