Dolce

Leeftijd Puber (1 jaar)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)
Prijs 295.00

Herkomst: Göcek, Turkije. Dolce en haar broertje broer Gabbana zijn samen met 4 andere pupjes gedumpt bij het asiel. De verzorgers van het asiel zagen de auto stoppen, de doos uitladen en met sneltreinvaart weer vertrekken. Alle hondjes zijn opgenomen in het asiel.

Karakter: Dolce is lieve en aanhankelijke hond. Ze is rustiger en meer bescheiden dan haar broer. Zij komt bezoekers altijd vriendelijke tegemoet en houdt er van geknuffeld en geaaid te worden.
Ze gaat goed om met de andere honden zowel de honden uit de eigen kennel als de andere honden. In het begin vond ze lopen aan de lijn niet leuk maar met het nodige geduld heeft ze dat geleerd. Ze vindt het nu zelfs fijn en is geïnteresseerd in haar omgeving. Ze loopt graag samen met haar broertje Gabbana of andere honden. Dolce kan nog wat schrikkerig reageren op plotseling geluid maar als ze wordt aangemoedigd en geknuffeld gaat het goed.
Dolce is vanaf de leeftijd van een pup niet anders gewend dan het leven in het asiel dus zij moet nog wel het nodige leren van het leven in een huis. De verzorgers zijn er van overtuigd, dat ze dat snel zal doen met een goede begeleiding. Ervaring met het opvoeden van een hond is vereist.