Kitten Joshua

Hoogte
Leeftijd (1 jaar)
Locatie Nederland (Heerhugowaard)

Herkomst: Ankara, Turkije. Dierenbeschermers in Ankara zijn de afgelopen maanden opgeschrikt door veel gevallen van afschuwelijke dierenmishandeling van kittens en pups. Zij hebben uit alle macht geprobeerd er zo veel mogelijk te redden en van straat te halen. Stichting AAI heeft eerder bij uitzondering 2 kittens geplaatst. Broertje Joshua had een tehuis in Ankara gevonden samen met een ander kitten maar deze mensen vonden het te veel werk en hebben ze terug gebracht naar de lokale dierenbeschermster.

Karakter. Zoals hoort bij een jonge kat is Joshua nog erg speels. Hij groeide op samen met honden en andere katten. Joshua heeft zichzelf geleerd tegen de deurkruk op te springen  en de deur te openen.

Joshua is gecastreerd.

Opdate van het gastgezin.

Ik ben heel enthousiast over Joshua. Hij is lief, speels, zindelijk, gek en pakt het Hollandse leven super goed op. Binnen is hij gek op mensen, zit graag op schoot. Visite? Hij gaat zo bij ze op schoot. Elke avond gaat hij uit zich zelf mee naar boven, kiest dan op welk bed hij gaat slapen. Wat ook leuk is, is drinken uit de kraan, maar soms is spelen met water ook leuk.  Buiten gaat nu prima. Hij vindt het soms nog wel spannend, gaat dan gelukkig niet met iedereen mee. Er gaat een wereld voor hem open, grappig om te zien hoe hij kan genieten. Nu hij ook in de tuin mag, is het springen naar deurklinken ook nihil, hij kan zijn energie kwijt in het buiten spelen.