Fennel

Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)

Herkomst: Göcek, Turkije. Fennel liet zich plotseling in de omgeving zien op een koude winterdag. Ze was eerst bang voor mensen. De vrijwilligers gaven haar eten en langzamerhand konden ze haar voorzichtig aanhalen. Fennel bleek toen een blije hond te zijn. Dit duurde een paar weken en daarna werd ze in het asiel opgenomen.

Karakter

Fennel is een slimme hond. Ze leert snel. Ze bekijkt de situatie eerst goed en past zich dan goed aan. In een paar dagen leerde ze aan paar commando’s. Fennel is een vrolijke hond, die met iedereen goed overweg kan. Ze is speels en heeft graag alle aandacht voor zichzelf. Omdat ze zo slim is heeft ze snel door wat mag en niet mag. Ze is goed trainbaar. Fennel gaat goed om met honden en katten. Eerst holde ze achter de katten aan als die wegrenden maar ze heeft inmiddels geleerd dat dit niet mag en ziet ze nu als vriendjes.