Grumpy

Hoogte Middel (35-55 cm)
Locatie Nederland (Nederhorst den Berg)
Prijs 295.00

Herkomst:
Grumpy verscheen in najaar 2018 in een dorpje in Valcea en ging onder een bruggetje van een drooggevallen slootje leven. Een tegenover wonende dorpsbewoner fietste elke dag 5 km naar zijn werk en Grumpy rende dan naast de fiets met hem mee, wachtte de hele dag op de man en rende ’s avonds weer 5 km naast de fiets terug. Onze contactpersoon in Valcea zag dat deze trouwe hond nooit te eten kreeg of verzorgd werd en zij besloot de hond te gaan voeren. Toen zij in januari jl. zag dat hij een wond aan zijn kop had, besloot ze hem van de straat te halen en naar de dierenarts te brengen. Nadat Grumpy genezen was hebben wij hem naar Nederland over laten komen.Grumpy wordt opgevangen in een AAI gastgezin waar ook andere honden verblijven.

Wij zoeken voor Grumpy nu alleen nog een lief baasje/bazinnetje en een heerlijk mandje.

Grumpy is gecastreerd.

Grumpy is een vrolijke hond. Hij is mensgericht en is dol op aandacht. Hij loopt al netjes mee aan de lijn.

Hij is nog maar kort in Nederland en vindt het soms nog wat moeilijk in onze voor hem vreemde wereld te wennen. Het is een hond die duidelijke leiding nodig heeft, zodat hij niet het gevoel heeft dat hij het zelf moet regelen.