Bruno

Locatie In buitenland (Cyprus, Griekenland)

Herkomst:

Bruno werd op straat gevonden door een dierenbeschermer. Hij werd bijna overreden. Bruno werd in een asiel geplaatst waar 90 andere honden zitten. Een dierenbeschermer heeft hem uit het asiel gehaald en hij wordt nu door haar in huis verzorgd. Hij woont daar bij twee andere honden en vijf katten.

Bruno is een gevoelige hond. De andere honden in huis zijn een beetje jaloers en als die blaffen verstopt Bruno zich in een hoekje. Hij vindt het heerlijk om aandacht te krijgen en geaaid te worden. Hij is zindelijk. Hij kan schrikken van mannen, maar als hij merkt dat ze aardig voor hem zijn is het ijs gebroken. Ook kan hij schrikken van drukke kleine kinderen.

Bruno loopt goed aan de lijn en kan ook mee in de auto. Hij reageert goed op andere honden en op de katten in huis. Bruno is gecastreerd.

We zoeken een rustig gezin voor hem.