Toby

Locatie In buitenland (Napels, Italië)
Prijs 295.00

Herkomst:
Op tweede kerstdag vond onze contactpersoon in Napels een jonge hond die zich verscholen hield. Hij was koud, hongerig en bang. Nadat hij voer had gekregen kwam hij steeds dichterbij, begon zijn redster te likken en zocht bescherming bij haar. Ze heeft hem meegenomen en ondergebracht in een klein asiel.

Toby is onderdanig naar andere honden, maar is een bijzonder vriendelijke hond naar mensen en kinderen.

Toby had een huidaandoening en is daarvoor behandeld. Op de foto's zijn nog kleine kale plekjes te zien, maar die zijn inmiddels genezen.

Toby is geboren omstreeks april 2018. Hij weegt 9 kilo en is ongeveer 40 cm hoog. Hij heeft alle vaccinaties gehad. Voordat Toby naar Nederland komt wordt hij gecastreerd.
Hij is getest op leishmaniose en heeft alle vaccinaties gehad.

We zoeken voor Toby een liefdevol tehuis waar tijd is om hem verder te begeleiden en te laten wennen aan een leven in Nederland.