Rokka

Status Financieel geadopteerd!
Hoogte Middel (35-55 cm)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)
Prijs 150.00

Achtergrond:
Rokka is ongeveer twee jaar oud. Ze verblijft nu iets langer dan een jaar in de opvang in Göcek, Turkije. Rokka is gevonden op een afgelegen plek, we gaan er vanuit dat ze gedumpt is. Ze zag er gewond uit, dus is ze naar de dierenarts gebracht. Daar bleek ze een titanium pin in haar poot te hebben. Ze moet dus een ernstig ongeluk hebben gehad, en haar eigenaren hebben genoeg om haar gegeven om een dure operatie uit te laten voeren. De vraag bleef echter waarom ze dan gedumpt is. Misschien gaven ze toch niet genoeg om haar toen ze erachter kwamen dat Rokka volledig incontinent is.

Toen Rokka in de opvang aankwam, was ze erg op zichzelf. Vanwege haar handicap is het een voorzichtige hond en heeft ze geen interactie met de andere honden. Maar sinds kort komt ze dichterbij de verzorgers van de opvang, voor de nodige aandacht en liefde. Haar verzorgers zijn hier erg blij mee!

Omdat Rokka incontinent is zal het heel lastig worden om haar te plaatsen. Daarom is Rokka op zoek naar een baasje op afstand! Wilt u haar financieel ondersteunen?