Lola

Hoogte Middel (35-55 cm) (35-40 cm)
Locatie Nederland (omgeving Almelo)
Prijs 325.00

Achtergrond:

Napels, Italië. Eind december 2017 zag een dierenbeschermster in Napels een hoogzwangere hond op straat lopen. Vlak voor de bevalling kwam de eigenaar terug en 'ontfermde' zich weer over de hond die in het lege huis haar pups mocht krijgen. Ze waren geenszins van plan om verder voor de hond te zorgen en daarom ging een dierenbeschermster er elke dag naar toe om eten te brengen.

Nadat er 6 pups geboren waren werd AAI gevraagd om voor 3 van hen, waaronder Lola, een thuis te zoeken in Nederland.

Lola werd toen zij 5 maanden oud was, geadopteerd door een echtpaar in Nederland. Helaas hebben zij onlangs de beslissing genomen om Lola terug te geven aan AAI omdat zij erg op eten is gericht.

Lola is een aanhankelijke, energieke en leuke hond. Ze heeft een grappig uiterlijk, met haar stevige korte poten en haar lange lijfje.

Spelen met andere honden vindt Lola geweldig, met een voorkeur voor de grotere wildebrassen.

Lola is een echte lekkerbek, stapel op eten! Wat begrijpelijk is, want ondanks de korte poten heeft haar lijf een sterke en atletische bouw ter grootte van een Labrador. Een goede maaltijd is dus onontbeerlijk.

Lola luistert goed, loopt netjes mee aan de riem maar kan ook los. En ze gaat graag mee voor een autoritje.

Lola weegt 18,5 kg