Lola

Hoogte Middel (35-55 cm) (35-40 cm)
Locatie Nederland (omgeving Almelo)
Prijs 325.00

Achtergrond:

Napels, Italië. Eind december 2017 zag een dierenbeschermster in Napels een hoogzwangere hond op straat lopen. Vlak voor de bevalling kwam de eigenaar terug en 'ontfermde' zich weer over de hond die in het lege huis haar pups mocht krijgen. Ze waren geenszins van plan om verder voor de hond te zorgen en daarom ging een dierenbeschermster er elke dag naar toe om eten te brengen.

Nadat er 6 pups geboren waren werd AAI gevraagd om voor 3 van hen, waaronder Lola, een thuis te zoeken in Nederland.

Lola werd toen zij 5 maanden oud was, geadopteerd door een echtpaar in Nederland. Helaas hebben zij onlangs de beslissing genomen om Lola terug te geven aan AAI omdat zij erg op eten is gericht.

Lola is een aanhankelijke, energieke hond.

Dagelijks maakt zij met haar baasje lange wandelingen en speelt naar hartenlust met tegemoet komende hondenvrienden.

In huis is ze rustig, luistert goed en is doorgaans goed gehumeurd.

Helaas is Lola dus erg op eten gericht, wij verwachten dat dit met de juiste training, goed te begeleiden is.