Freddy

Status Geadopteerd
Hoogte Middel (35-55 cm) (ca. 50 cm)
Leeftijd Volwassen (1,5 jaar)
Locatie In buitenland

Achtergrond:

Freddy werd samen met zijn broer als kleine pup naar de opvang gebracht omdat zijn broertje aangereden was en gebroken pootjes had. Het broertje was er erg aan toe en is helaas overleden. Freddy is nooit meer opgehaald door de persoon die hem gebracht heeft.

Freddy is de ideale hond voor iemand die een makkelijke hond zoekt om lekker vaak mee te wandelen, het liefst samen met één of meer andere honden.

Freddy kan heel goed met mens en dier overweg, ook met andere reuen. Hij is lief met de pupjes in de opvang en respectvol naar oudere of dominante honden. Het is niet zo dat hij zich weg laat zich drukken, maar hij gaat confrontatie uit de weg. Hij komt zelden om aandacht vragen, maar gaat graag op zijn rug liggen als iemand hem over zijn buik wil aaien.

In huis ligt hij meestal rustig te slapen, maar als het tijd is om te wandelen dan is hij zeer enthousiast. Tijdens het wandelen kan hij inmiddels loslopen. Hij houdt de baas in de gaten en heeft meer belangstelling om te spelen dan om te verkennen.

Freddy is gewend aan katten. Het is niet bekend hoe hij met kinderen is, maar gezien zijn karakter zal dat waarschijnlijk goed gaan. Voor Freddy zoeken wij dus een huis waar hij samen mag leven met een andere hond en waar er vaak gewandeld wordt.

U kunt geen aanvraag doen.