Jeety

Status Geadopteerd
Locatie Nederland (Hilversum)

Achtergrond:

Jeety werd als ongeveer 4 maanden oude pup bij de opvang gebracht, omdat hij erg mager was en een slechte huid had. Jeety is bij een kerk gevonden. Waarschijnlijk is hij daar gedumpt in de veronderstelling dat er wel voor hem gezorgd zou worden. Na een paar goede maaltijden en baden, ging het gelukkig heel snel beter met Jeety. Dit gaf duidelijk aan dat zijn vachtconditie door ondervoeding en stress is gekomen en geen andere oorzaak had.

Bij aankomst in de opvang was Jeety meteen al vriendelijk naar mensen en kon ook goed met de andere honden overweg.

Jeety zit inmiddels in de opvang in een kleine roedel. Het is een energiek hondje dat graag speelt met andere honden. Hij vindt een knuffel heerlijk en geniet er van op een rustige wijze.

Gezelschap van een andere hond, het liefst een leeftijdsgenootje, is belangrijk voor Jeety. Hij begrijpt ‘hondentaal’ heel goed, dus weet wanneer hij respect moet tonen. Hij vindt het leuk om in de tuin te spelen met een leeftijdsgenootje en gaat graag mee op een wandeling.

Als Jeety voldoende zijn energie kwijt kan is hij binnenshuis rustig en slaapt waar het zo uitkomt. Hij reageert goed op katten, zo mogen ze naast hem komen liggen maar hij gaat er niet mee spelen. Jeety vindt kinderen leuk. Omdat hij veel energie heeft lijkt het ons beter hem niet bij hele jonge kinderen te plaatsen.
Kortom Jeety is een hondje voor iemand die voldoende aandacht kan schenken aan hem.

Jeety speelt veel met Lilly die ook op de AAI site staat.
Het zou natuurlijk heel leuk als zij samen geplaatst zouden kunnen worden.

In ieder geval is het belangrijk dat Jeety bij een andere hond wordt geplaatst om mee te spelen.

U kunt geen aanvraag doen.