Gimmy

Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (58 cm)
Locatie In buitenland (Napels, Italië)

Achtergrond:

Gimmy is als jonge pup samen met zijn twee broertjes van de straat gered. Er was op dat moment geen goede opvang beschikbaar en zo belandden ze in een stal, waar ze wel werden verzorgd, maar te weinig contact kregen met mensen.

Een half jaar geleden is Gimmy in Italië bij een opvanggezin geplaatst waar hij in huis leeft en leert een huishond te zijn. De vrouw die hem opvangt kan hem aaien, maar hij vindt dat nog steeds spannend. Hij laat echter nooit agressie zien. Met andere honden kan Gimmy het goed vinden.

Gimmy is een hond die nog veel moet leren. Wij zoeken voor hem een huis zonder kinderen bij ervaren hondenbezitters die hem met veel liefde, tijd en vooral heel veel geduld verder kunnen helpen zijn zelfvertrouwen op te bouwen. Mensen die tenminste 1 stabiele hond hebben waar hij zich aan op kan trekken.

Gimmy is geboren in november 2018, is gezond, gecastreerd en heeft alle vaccinaties gehad. Hij is gechipt en getest op leishmaniose en erlichiose.
Hij weegt ongeveer 30 kilo.