Dahlia

Status Gereserveerd
Leeftijd Volwassen (2,5 jaar)
Locatie In buitenland

Informatie:

Dahlia werd met haar broertjes en zusjes gevonden op een kerkhof in een dorpje. Een dierenbeschermster heeft de jonge hondjes meegenomen naar een privé asiel, waar ze opgegroeid zijn. Inmiddels is Dahlia 2,5 half jaar oud. Ze kent de verzorgers in het asiel goed en de ene dag wil ze alleen maar geknuffeld worden en de aandacht krijgen, maar de volgende dag amuseert ze zich weer prima alleen of met de andere honden.

Dahlia weegt 13 kg en is gesteriliseerd.

We zoeken voor Dahlia liefdevolle baasjes die in een rustige, (half) landelijke omgeving wonen en de tijd willen nemen om haar te laten wennen aan haar nieuwe leven als huishond. Omdat ze nieuwsgierig van aard is, zal ze de commando’s en het lopen aan de lijn, graag willen leren.

Oudere kinderen is geen probleem.

Dahlia is een nieuwsgierige, actieve hond. Ze is vriendelijk naar mensen en andere honden. Ze kan in het begin wat verlegen zijn en alles even rustig bekijken. Maar als ze je eenmaal vertrouwt, vindt ze het heerlijk om aandacht te krijgen en geknuffeld te worden.

U kunt geen aanvraag doen.