Kabak

Status Gereserveerd
Leeftijd Volwassen (1,5 jaar)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)

Herkomst: Göcek, Turkije. Göcek is helaas altijd een gemakkelijke plaats geweest om honden te dumpen. Dat kan zijn door de eigenaar of door mensen die ergens een hond hebben gevonden of zelfs door andere organisaties in de omgeving. Ook Kabak werd in een naburig dorp achtergelaten. Ze deed wanhopige pogingen contact te maken met de dorpsbewoners op zoek naar een nieuw tehuis. Een van de vrijwilligers zag haar en gaf haar te eten. Een echtpaar in het dorp had haar ook gezien en dacht dat zij goed gezelschap zou zijn voor hun bejaarde Golden retriever. De organisatie zorgde er voor dat Kabak gevaccineerd werd en een vlooien/tekenbehandeling kreeg. Ze bleek al gesteriliseerd te zijn. Kabak kon bij het echtpaar blijven. Na enige maanden moest Kabak weer weg. Het echtpaar woonde in een huis met grote tuin, die aan de hoofdweg grensde. Deze mensen lieten het hek altijd open en Kabak maakte dan een wandeling door het dorp. Andere dorpsbewoners klaagden daarover. Het echtpaar besloot dat Kabak weg moest naar het asiel in plaats van het hek dicht te doen..

Karakter

Kabak is een vriendelijke en slimme hond. Ze is rustig en kan met iedereen goed overweg. Haar achtergrond voordat ze gedumpt werd, is natuurlijk niet bekend. Het lijkt wel alsof ze gewend geweest is bij mensen te wonen. Ook lijkt ze gewend te zijn aan vervoer in auto's. Kabak lijkt goed om te gaan met katten. Het is voor haar heel moeilijk te wennen aan het leven in het asiel. De vrijwilligers hopen dan ook dat ze snel een echt permanent tehuis krijg zodat ze haar nare verleden kan vergeten. Kabak is een vrolijke hond, die graag aandacht krijgt.

U kunt geen aanvraag doen.