Aki

Leeftijd Senior (9 jaar)
Locatie Nederland (Well, Limburg)
Prijs 195.00

Herkomst:
Begin 2011 werd een dierenbeschermster op Corfu benaderd door een Griek die vertelde dat hij een pupje had waarvan de moederhond dood was gereden. Toen hij het pupje kwam brengen bleek dat hij 8 pups in de kofferbak van zijn auto had zitten. Vanwege ruimtegebrek in de opvang koos de dierenbeschermster 2 pups uit, waarvan Aki er één was.

Als jong hondje is Aki in Nederland geadopteerd door een echtpaar. Inmiddels is er gezinsuitbreiding gekomen en kan Aki maar moeilijk wennen aan het kleine jongetje dat rond loopt. De baasjes van Aki hebben AAI gevraagd om op zoek te gaan naar een nieuw fijn thuis zonder kleine kinderen.

Aki is een lieve, gevoelige hond die, nu hij wat ouder is, op zijn rust is gesteld. Hij houdt ervan om met de baas op stap te gaan en heerlijke wandelingen te maken.

Op dit moment woont Aki samen met een andere hond, een teefje, waar hij het goed mee kan vinden; opdringerige reuen daar is Aki minder van gecharmeerd.
Aki is gewend aan katten, paarden en kippen.

Wie wil deze bijzondere senior nog een paar mooie, rustige jaren geven?