Elvis

Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (60-65 cm)
Locatie In buitenland (Athene, Griekenland)

Achtergrond:

Een dierenliefhebber zag dat er een hond werd aangereden. Toen ze ging kijken bleek de hond gelukkig niet gewond te zijn. Het was duidelijk dat hij net was gedumpt en hij was op zoek naar de auto waar hij uit was gegooid. Ze heeft hem vlak bij haar huis buiten kunnen neerzetten en heeft hem vervolgens verzorgd. Omdat het niet was toegestaan om Elvis in haar appartement te houden, heeft ze de hulp van Stichting AAI ingeroepen. Onze contactpersoon in Athene heeft zich vervolgens ontfermd over de hond. Hij is onderzocht bij de dierenarts en er is een test gedaan op ziektes. Gelukkig bleek hij gezond te zijn. Hij wordt nu opgevangen bij een vrijwilliger.

Elvis is een hele lieve hond. Hij reageert goed op mensen en vindt kinderen leuk. Ook reageert hij goed op andere honden en op katten.

We zoeken voor deze lieve hond een rustige plek, bij voorkeur in een huis met een tuin, zodat hij de rest van zijn leven nog een mooie tijd heeft.