Bonny

Leeftijd Puber (11 maanden)
Locatie In buitenland

Achtergrond:

Bonny is als pup van een maand of 3 à 4 naar de opvang gebracht. Ze had een paar vreemde wonden op haar kop en voorpootje. Bij nader onderzoek leek het alsof de wonden veroorzaakt waren door gesmolten plastic waarvan er nog stukjes op de wond zaten. Hoe dat precies gekomen is blijft een raadsel. De wond op haar kop is goed genezen al is er nog wel een litteken te zien. De wond op haar pootje was behoorlijk diep en heeft blijvende schade veroorzaakt waardoor die tegenwoordig iets wat krom staat en ze soms wat hinkt. Echter, ze lijkt er zelf heel weinig last van te hebben en rent en speelt net zo hard als de andere jonge honden in de opvang.

Bij aankomst in de opvang was Bonny een zielig en erg beduusd pupje. Maar met goed eten, aandacht en veel hondenvriendjes, is Bonny uitgegroeid tot een zeer speels hondje dat gek is op zowel mensen als andere honden. Ze is altijd de eerste die mensen, ook nieuwe mensen, enthousiast komt begroeten. En de eerste die vriendjes komt maken met nieuwe hondjes.

De eerste twee weken, totdat ze gevaccineerd was, heeft Bonny in het kattenhuis doorgebracht als een geïmproviseerde quarantaine. Daar is ze van katten gaan houden en ziet hen als speelmaatjes.

Bonny is dol op wandelen en een paar uur rennen en spelen is geen enkel probleem voor haar. In huis is Bonny tamelijk rustig, maar dat kan ineens veranderen als iemand aangeeft dat er gespeeld kan worden. Het mag duidelijk zijn dat Bonny echt geniet van het leven. Bonny zal een actief gezin, samen met een of meerdere andere honden, erg gezellig vinden. Bonny heeft geen ervaring met kinderen