Flynn

Hoogte Groot (55 tot 65 cm)
Locatie Nederland

Achtergrond:

Flynn leefde samen met zijn zusje Lola bij een Amerikaans echtpaar die de beide honden als pups hadden geadopteerd. Helaas moesten de eigenaren plotseling terug naar de VS en waren niet in staat de honden mee te nemen. Zij hebben de organisatie waar wij mee samenwerken gevraagd een goed tehuis voor ze te vinden.

Flynn is een heel Iieve hond die erg graag in de buurt van mensen is. Hij gaat goed om met honden en andere dieren. Hij sliep zelfs samen met de aanwezige katten in een mand.
Hij gedraagt zich goed in huis, maar maakt graag een stevige wandeling in de natuur.

Update december 2021:

Sinds een aantal weken is Flynn in Nederland bij een opvanggezin. Hij is daar samen met twee andere honden.
Flynn gedraagt zich als een echte gentleman. Hij is rustig, blaft niet, trekt niet aan de riem, is vriendelijk naar andere honden en begroet mensen kwispelend. Hij houdt er van om speeltjes te apporteren en lekker te wandelen.

We zoeken voor hem een liefdevolle familie die tijd, ruimte, geduld en energie genoeg heeft om Flynn een goed leven te geven.

Flynn is gevaccineerd, gechipt en gecastreerd. Hij heeft een paar kilo overgewicht, maar met het juiste dieet en voldoende lichaamsbeweging raakt hij die overtollige kilo’s wel kwijt.