Oscar

Status Gereserveerd
Locatie Nederland (Heerenveen)
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond:

Oscar werd samen met zijn zusje als kleine pup gevonden. Zijn zusje was aangereden en heeft het niet overleefd. Oscar werd door de eigenaar van het land waar hij werd gevonden aan een ketting gelegd en heeft ca. een half jaar in de kou en de regen buiten gelegen. Gelukkig heeft een dierenbeschermer hem gered en meegenomen naar huis.

Oscar bleek een hele vriendelijke hond te zijn die geniet van gezelschap. Hij vindt het heel leuk om met hondenspeeltjes en met een bal te spelen.

Hij reageert goed op de andere honden in huis bij het gezin waar hij nu wordt opgevangen. We weten niet hoe hij op katten reageert. Buiten kan hij gaan blaffen naar een kat.

In huis is Oscar rustig en hij houdt zichzelf makkelijk bezig of ligt te slapen in zijn mand.Buiten loopt hij al goed aan de riem. Ook gaat hij goed mee in de auto.

U kunt geen aanvraag doen.