Bush

Status Financieel geadopteerd!
Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (60 cm)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)

Herkomst
Göcek, Turkije. Bush is geboren in 2005 en als pup binnengebracht in het asiel van Göcek. Zijn moeder Masha was met haar 5 pups gevonden bij een huizencomplex dat zou worden gesloopt. Bewoners uit de buurt waren bezorgd en hadden aan Sina (AAI-contactpersoon in Göcek) gevraagd of ze de hele familie mee wilde nemen naar het asiel. Masha was makkelijk te pakken aangezien ze gewoon naar Sina toekwam. Maar het vangen van de pups was nog niet zo makkelijk! De pups waren extreem verwilderd en Sina spreekt dan ook van de meest wilde pups die ze ooit in het asiel hebben gehad.

Karakter
Bush is nu inmiddels al bijna 10 jaar oud en helaas is zijn angst voor mensen nooit overgegaan. Hij kan het goed vinden met de andere honden in het asiel maar de vrijwilligers kunnen hem nog steeds niet aanraken. Het is sneu dat zo’n prachtige hond om die reden nooit in aanmerking is gekomen voor adoptie. Daarom hoopt Bush een baasje op afstand te vinden die hem financieel zou willen ondersteunen. Hij zal namelijk de rest van zijn leven in het asiel in Gocek verblijven.