ANBI doneren webshop adoptie op afstand
Instagaram

LAATST TOEGEVOEGD

Tess
Mo
Brandy
Berry

NIEUWS

15-12-2016

Impressie van het asiel in Göcek

Eén van de vrijwilligers van AAI heeft tijdens haar bezoek aan het asiel in Göcek een ...
04-12-2016

Uw hulp gevraagd voor Göcek

Mede dankzij uw giften hebben de vrijwilligers in Göcek het afgelopen jaar een nieuw asi...

ERVARINGEN

08-07-2015

Rinso uit Göcek

Hallo lieve Aai vriendjes en vriendinnetjes,    Rinso hier!  Ik ben nu een weekje...
09-03-2015

Ziggi uit Göcek

De baasjes van Ziggi lieten AAI weten hoe blij ze zijn met hun aanwinst uit Göcek. Hie...

Stray Assist in Goa, India

De opvang van dierenbeschermster en AAI-contactpersoon Fionna in Goa, India.

Spicy Stories Save Lives

Katerina Lorenzatos Makris is een Grieks/Amerikaanse journaliste en dierenbeschermster. Zij heeft een website opgezet gericht op dieren en hun dierenwelzijn. Katerina schrijft daarvoor op grappige wijze verhalen waarin dieren het middelpunt zijn: de 'spicy stories'. Een deel van de opbrengsten die zij daarvoor ontvangt doneert zij aan dierenhulporganisaties, waaronder AAI! Meer hierover leest u in de rubriek nieuws op haar website in het berichtje van 14 februari 2013.

Tierhilfe La Palma

De opvang van dierenbeschermster en AAI-contactpersoon Uschi Arnold op La Palma, Canarische eilanden.

Wereldpootjes

Website van AAI-vrijwilligsters Karin Heymen en Petra Poorter. Zij verkopen honden-, katten- en konijnenpootjes (stickers) ten behoeve van dierenasiel SHKD en Göcek.

De Ark

De dierenbeschermingsorganisatie op Corfu.

Dierenpension Bommelhoeve

Dierenpension Bommelhoeve ligt heerlijk landelijk, vlakbij Vriezenveen, op een terrein van 4200 m2. Het pension is ruim opgezet en heeft 54 royale binnen- en buitenverblijven. Het pension is geschikt voor honden en katten.

Actie Zwerfhonden

Stichting ActieZwerfhonden probeert het lot van de zwerfhonden in Turkije te verbeteren.

Koningin Sophia-Vereeniging tot Bescherming van Dieren

Sophia-Vereeniging

De Koningin Sophia-Vereeniging tot Bescherming van Dieren is een dierenorganisatie die dierenleed al bestrijdt sinds 1867. Niet pas als het kwaad is geschied, maar preventief door voorlichting te geven over het natuurlijke gedrag, de aanschaf, de opvoeding en de verzorging van huisdieren. Want hoe goed hun bedoelingen ook zijn, veel eigenaren zijn zich nauwelijks bewust van de natuurlijke behoeften van hun dier. En dan gaat het fout: dieren worden behandeld alsof het mensen zijn, ze krijgen verkeerde voeding, hebben lichamelijke klachten, verpieteren eenzaam in een hokje of ze gaan van ellende afwijkend gedrag vertonen.

AAI op Facebook

Stichting AAI is ook te vinden op Facebook.

Dierenasiels.com

De website voor Nederlandse asielen.

Actief met je hond

Betrap je jezelf er ook op? De dagelijkse rondjes met je hond zijn een routine geworden. Zou het niet leuker zijn om deze wandeling eens op te vrolijken met onverwachte oefeningen en spelletjes met je hond. Je zult zien, dat je hond ineens alerter wordt op jou en de wandeling wordt echt een bezigheid van hond en baasje samen! Dus doe Actief met je hond!

Stop honden- en kattenbont

Veel mensen denken nog dat ze nepbont kopen of dragen, maar de gruwelijke werkelijkheid is vaak anders!

Animal Alert voor vermiste dieren

Na Amber Alert (om vermiste kinderen op te sporen) is er nu ook Animal Alert om vermiste huisdieren terug te vinden. Na een melding gaan vrijwilligers en dierenorganisaties actief op zoek naar vermiste honden en katten.

Vrijwilligers in het postcodegebied waar de hond of kat is verdwenen worden via sms of e-mail geattendeerd op de verdwijning. Ook worden sms'jes verstuurd naar dierenartspraktijken in de omgeving waar het dier vermist wordt en vindt vermelding plaats op diverse dierensites.

Dieren-ziektekostenverzekering

Wij raden iedereen aan de hond te laten verzekeren, vroeg of laat bent u blij dat u het hebt gedaan! Op deze website vindt u verschillende verzekeringen.

Databank gezelschapsdieren

Alle informatie over de chipregistratie en tevens de mogelijkheid om uw dier on-line te laten registreren. Voor AAI-honden is de chipregistratie uiteraard verplicht maar vergeet ook niet om bij een verhuizing uw nieuwe adres door te geven aan de NDG (en aan AAI).

Animal Foundation Platform

Een onafhankelijk platform voor alle 106 stichtingen die zich inzetten voor zwerfhonden en zwerfkatten in het buitenland, gevestigd in Nederland. Zij doen dit door het opzetten van activiteiten, het geven van educatie, uitvoeren van neutralisatieprojecten (sterilisatie en castratie) en het emigreren van honden naar andere landen.