ANBI doneren webshop adoptie op afstand
Instagaram

LAATST TOEGEVOEGD

Murphy
Moggu
Princess
Ginger

NIEUWS

15-12-2016

Impressie van het asiel in Göcek

Eén van de vrijwilligers van AAI heeft tijdens haar bezoek aan het asiel in Göcek een ...
04-12-2016

Uw hulp gevraagd voor Göcek

Mede dankzij uw giften hebben de vrijwilligers in Göcek het afgelopen jaar een nieuw asi...

ERVARINGEN

08-07-2015

Rinso uit Göcek

Hallo lieve Aai vriendjes en vriendinnetjes,    Rinso hier!  Ik ben nu een weekje...
09-03-2015

Ziggi uit Göcek

De baasjes van Ziggi lieten AAI weten hoe blij ze zijn met hun aanwinst uit Göcek. Hie...

wat kunt u doen tijdens uw vakantie? 01-04-2016 | wat kunt u doen tijdens uw vakantie?
Op vakantie? Laat zwerfdieren niet in de kou staan. Regelmatig ontvangen wij bij AAI noodkreten van toeristen die een hond of kat hebben gevonden en het dier willen helpen. Graag willen wij u wat informatie en tips geven om goed voorbereid op vakantie te gaan!
Oproep voor tijdelijke opvangadressen 17-04-2014 | Oproep voor tijdelijke opvangadressen
Oproep voor tijdelijke opvangadressen. Stichting AAI is op zoek naar mensen die het leuk vinden om af en toe een hond thuis op te vangen. Het gaat dan om honden die we voor opvang naar Nederland laten komen en om honden die we al eerder geplaatst hebben maar die om wat voor reden dan ook weer herplaatst moeten worden.
Word donateur! U kunt uw bijdrage storten op: NL08INGB0007276816, tnv Stichting AAI te Schoonrewoerd 20-05-2013 | Word donateur! U kunt uw bijdrage storten op: NL08INGB0007276816, tnv Stichting AAI te Schoonrewoerd
Uw financiële steun is hard nodig! Stichting AAI werkt uitsluitend met vrijwilligers en zonder winstoogmerk. We zijn geheel afhankelijk van uw donaties en giften. Omdat we een stichting willen zijn, waarbij geen geld aan onnodige overhead-kosten verloren gaat, is ons beleid alle donaties op een eerlijke manier direct voor de buitenlandse honden in te zetten.
Vluchtbegeleiders gezocht 22-01-2012 | Vluchtbegeleiders gezocht
Gaat u op vakantie naar het Griekse Corfu of naar Turkije? U kunt helpen door een hond tijdens de vlucht te begeleiden zodat hij in Nederland naar zijn nieuwe baas of opvanggezin kan gaan.

< Vorige | pagina 1/1 | Volgende >