ANBI doneren webshop adoptie op afstand
Instagaram

LAATST TOEGEVOEGD

Sirius
Celeste
Estella
Beertje

NIEUWS

25-01-2018

Stichting AAI bestaat 20 jaar!

Gelukkig hebben we in 2017 weer vele honden een goed thuis kunnen bezorgen, waar het werk van al o...
25-01-2018

Project Göcek

De honden (en de vrijwilligers) in het Turkse Gocek zijn nog steeds ontzettend blij met het enkele...

ERVARINGEN

07-04-2018

Lola, nu Bella, uit Napels

Het baasje van Lola (uit Napels) stuurde AAI een leuk berichtje over de komst van hun nieuwe huisgenoot, nu Bella geheten.
07-12-2017

Ons mooie driepootje Fanny

Van de baasjes van Fanny kregen we dit leuke berichtje: In augustus 2013 hebben we Fanny (toen 9 ...

Datum: 22-01-2012

Vluchtbegeleiders gezocht

Gaat u op vakantie naar Athene of naar Turkije? Help ons een hond te helpen!

Athene

Wij zoeken reizigers die vluchtbegeleider willen zijn zodat een hondje van Athene naar een in Nederland wachtende baas of gastgezin kan gaan. Het kost u nauwelijks moeite en u helpt de hond en stichting AAI er enorm mee!

Als u een los vliegticket heeft geboekt, bijvoorbeeld rechtstreeks bij Transavia, kan stichting AAI rechtstreeks de reservering voor de hond(en) regelen.  Heeft u een pakketreis geboekt bij een touroperator dan is medewerking van de touroperator nodig. Stichting AAI kan u dan de informatie geven, die nodig is voor de reservering,  maar mag in de regel niet zelf boeken. Sommige reisorganisaties hebben het beleid, dat helemaal geen huisdieren worden meegenomen (bijvoorbeeld OAD) andere zijn vaak heel soepel zoals Corendon. Het is verstandig direct bij het boeken te vragen naar de mogelijkheden van de reisorganisatie. Er zijn reisorganisaties die het regelen van het meenemen van een hond overlaten aan de locale hostess. Deze moet dan wel op tijd geïnformeerd worden.

Onze contactpersonen in Athene zorgen dat de hond wordt ingecheckt en op Schiphol staan de AAI-vrijwilligers klaar om de hond over te nemen. De hond heeft uiteraard de benodigde papieren en paspoort, is gezond, gechipt en volledig ingeënt.

Daarnaast zoeken we reizigers die lege vliegtuigkennels willen meenemen op de heenreis naar Athene. De kennels worden als pakket door een AAI-vrijwilliger afgeleverd bij de incheckbalie en in Athene opgehaald op het vliegveld door een van de AAI-contactpersonen.

Wilt u ons helpen of heeft u vragen? Stuur een e-mail naar: info@stichtingaai.nl of kijk op www.stichtingaai.nl bij de knop: buitenlandse opvangcentra.

Turkije, via Dalaman of in de winter via Izmir

Wij zoeken reizigers die vluchtbegeleider willen zijn zodat een hondje via de luchthaven van Dalaman naar een in Nederland wachtende baas of gastgezin kan gaan. Het kost u nauwelijks moeite en u helpt de hond en stichting AAI er enorm mee!

Onze contactpersonen in Göcek (in de buurt van Dalaman) zorgen dat de hond wordt ingecheckt en op Schiphol staan de AAI-vrijwilligers klaar om de hond over te nemen. De hond heeft uiteraard de benodigde papieren en paspoort, is gezond, gechipt en volledig ingeënt.

Daarnaast zoeken we reizigers die lege vliegtuigkennels willen meenemen op de heenreis naar Dalaman. De kennels worden als pakket door een AAI-vrijwilliger afgeleverd bij de incheckbalie en op Dalaman Airport opgehaald op het vliegveld door een van de AAI-contactpersonen.

Wilt u ons helpen of heeft u vragen? Stuur een e-mail naar: info@stichtingaai.nl of kijk op www.stichtingaai.nl (buitenlandse opvangcentra: Göcek).