Brand Athene

Datum : 20-07-2023

Hulp nodig in Athene!!
De grote bosbranden op vele plaatsen in de wereld wordt breed in het nieuws gecommuniceerd. Het daadwerkelijk leed dat erachter schuilgaat, is minder zichtbaar. Zeker het leed voor dieren en natuur.
Wij kregen een roep om hulp van onze vrijwilligers in Athene.
In de bergen rondom Athene, waar de bosbranden verwoestend rondgaan, zijn veel asielen. Honden en katten moeten worden geëvacueerd, getransporteerd, verzorgd, gewonde dieren behandeld, alle bekjes gevoed. Ook worden honden uit huizen gered, waar vluchtende mensen hun dieren opgesloten achter laten.
Onnodig te zeggen dat er een tekort is aan alles. Voer, medicijnen, riemen, manden, (tijdelijke) opvangplekken, noem maar op. En de verwoeste asielen moeten weer worden opgebouwd. Het zou de vrijwilligers enorm helpen als u wilt doneren, wetende dat het geld direct in goede handen komt om de dieren te helpen. Het geeft de vrijwilligers, die al dat leed aanzien en verschrikkelijk hard werken om te redden wat ze kunnen, tevens het gevoel dat ze er niet alleen voor staan. U kunt uw bijdrage storten op rekening van stichting AAI: NL08 INGB 0007276816. Als u doneert, vermeld dan graag 'Athene'.
Alvast heel hartelijk dank!