Gio

Status Geadopteerd
Hoogte Middel (35-55 cm) (40-45 cm)
Locatie Nederland (Hellevoetsluis)

Achtergrond

Gió is door vrijwilligers uit een vreselijk asiel gered waar honden slecht worden verzorgd en de kans op adoptie minimaal is. Hij is onlangs naar Nederland gekomen en verblijft in een gastgezin met andere honden.

Karakter

Gió is een vriendelijke, zachtaardige, vrolijke, zeer energieke jonge hond. Hij speelt graag met de andere honden in het gastgezin en gedraagt zich dan onderdanig. Hij is graag onder de mensen. Hoe hij met katten is weten we niet, maar gezien zijn vriendelijke karakter zou het mogelijk moeten zijn hem aan de aanwezigheid van een kat te laten wennen.  Gió moet nog veel leren, maar hij is slim en wil het iedereen graag naar de zin maken. Hij is zindelijk en loopt inmiddels al aardig goed aan de lijn. Hij is makkelijk met zachte hand te sturen. Bij stemverheffing kruipt hij in elkaar en kijkt heel onderdanig naar degene die een harde stem heeft gebruikt. Zijn omgangsvormen zijn nog wat lomp, waardoor we hem niet geschikt vinden voor een gezin met heel jonge kinderen. We zoeken voor Giò een familie die geduld genoeg heeft om hem verder te begeleiden en sportief  genoeg is om veel met hem te doen zodat hij zijn energie kwijt kan. Het is geen hondje voor alleen een blokje om.

Gió is gecastreerd en heeft alle vaccinaties en bloedtesten gehad voor hij naar Nederland kwam. Hij  weegt 18/20 kilo.

U kunt geen aanvraag doen.