angel

Status Nieuw
Geslacht Teef
Hoogte Middel (35-55 cm) (50 cm)
Leeftijd Pup (half jaar)
Locatie In buitenland

Achtergrond

Angel werd samen met haar zusje Sue (ook op de AAI website) gevonden net buiten een dorp. Waarschijnlijk zijn ze daar achtergelaten door mensen. Gelukkig mochten ze in de opvang bij een van de dierenbeschermers. Angel  heeft op haar borst een groetere witte vlek dan haar zusje Sue. Angel is gesteriliseerd en weegt circa 17 kg.

Karakter

Angel is een hele zachtaardige hond. Ze vindt het heerlijk om geknuffeld te worden.  Ze reageert goed op andere honden. Ook reageert zij goed op de 10 katten die de dierenbeschermer ook opvangt.  Angel is een lieve hond die naar iedereen vriendelijk is. Er wordt nu met haar getraind, zodat ze aan de lijn kan lopen. We zoeken voor haar een baasje die voldoende aandacht heeft voor haar en van wandelen houdt.