Akke

Ras Herderkruising
Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (55 - 60 cm)
Leeftijd Volwassen (2,5 jaar)
Locatie In buitenland

Akke is door de eigenaar van de opvang bij de dierenarts weggehaald. Ze heeft daar lang in een klein hokje gezeten. De kleine opvang was  voor haar al een hele vooruitgang , maar deze prachtige, jonge en energieke hond heeft meer ruimte en aandacht nodig.  Akke is gesteriliseerd.

Akke is een bruisende, sterke hond. Ze heeft veel energie en zoekt dus een plek waar ze dit kwijt kan. Dit kan zijn samen met een andere hond of bij mensen die veel activiteiten met haar gaan ondernemen. Akke is erg pienter en zal het geweldig vinden om er met haar baasjes op uit te trekken. Maar naast deze energieke kant, heeft Akke ook een knuffelkant. Het liefst komt ze dan tegen je aan staan, legt haar kop op je borst en wil lekker en lang geaaid worden. Akke reageert vriendelijk naar alle mensen. Ze speelt graag met andere honden Akke is niet geschikt om geplaatst te worden in een gezin met kleine kinderen omdat ze hiervoor te groot en (nu in ieder geval nog) te energiek is.