Morfy

Ras Pointerkruising
Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (60 cm)
Locatie In buitenland
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond

Morfy werd gezien door iemand die zijn hond uit liet. Hij was erg mager en oververmoeid. De vrouw heeft hem mee naar huis genomen om hem te voeren en gelukkig mocht hij bij haar in de opvang blijven.  Monfy is gecastreerd.

Karakter

Morfy is hele sociale hond. Hij heeft een zacht karakter en is vriendelijk tegen iedereen. In huis is hij rustig. Hij geniet van de aandacht die hij krijgt en vindt het heerlijk om geaaid te worden. Andere honden vindt hij leuk. Morfy houdt ervan om in de tuin rond te struinen of mee te gaan wandelen. In het begin reageerde hij goed op katten, maar nu rent hij er soms wel eens achteraan. Morfy reageert goed op kinderen, maar gezien zijn grootte willen wij hem niet plaatsen in een situatie waar jonge kinderen zijn. Morfy vindt het prima om in de auto mee te gaan, hij kijkt dan rustig om zich heen.