Skinny

Leeftijd Volwassen
Locatie In buitenland (Goa, India)

Achtergrond:

Skinny werd ooit gehouden als huisdier. Maar toen hij ouder werd heeft zijn eigenaar een nieuwe hond gekocht en werd Skinny eruit gezet. Niet alleen werd hij buiten het terrein gehouden, Skinny kreeg vanaf dat moment ook geen eten meer. Skinny had nog nooit op straat geleefd. Met zijn wat hogere leeftijd was het dus lastig concurreren met de jongere straathonden die op straat waren opgegroeid. Hij bleef daarom voor het huis ronddwalen en hij begon te verhongeren. Zijn eigenaar liep hem elke dag voorbij maar schonk hem totaal geen aandacht meer.

Gelukkig werd Skinny opgemerkt door een dierenvriend, die hem naar de opvang in Goa, India bracht. Daar verblijft hij sindsdien.

Karakter:

Bij aankomst in de opvang werd hij nagekeken door een dierenarts. Deze gaf hem niet meer dan 10 dagen te leven. Maar daar dacht Skinny anders over! Hij verblijft nu al een jaar in de opvang. Ondanks dat hij gelukkig niet meer mager is, is zijn naam blijven hangen.