Raquel

Status Gereserveerd
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)

Herkomst: Göcek, Turkije.  Raquel dook op in het dorp met een heel mooi halsbandje om. Ze was vriendelijk tegen iedereen en liep regelmatig de restaurants af om te bedelen naar voedsel en aandacht. De vrijwilligers hielden haar een paar dagen in de gaten omdat ze er gezond en verzorgd uit zag alsof ze een eigenaar had. Na een paar dagen werd duidelijk, dat ze gedumpt was. Een van de vrijwilligers nam haar mee naar huis en ging met haar naar de dierenarts voor vaccinatie. Daarna mocht ze in het gastgezin blijven totdat er een nieuw tehuis voor haar gevonden wordt.

Karakter
Raquel is typisch zo’n hondje, dat willen rennen, spelen en plezier maken. Ze verveelt zich wat in het gastgezin omdat de eigen 2 honden volwassen zijn en niet veel zin hebben in spelen. Helemaal niet als het warm is. Raquel kan heel goed opschieten met de katten van het gastgezin. Hoewel ze regelmatig een tik krijgt, probeert ze elke keer weer te spelen met ze. Ze is een heel lieve en slimme jong hond. Raquel heeft een mooie en bijzondere kleur vacht. Ze is goed met mensen, andere honden en natuurlijk katten. Het is een vrolijke hond maar heeft veel behoefte aan beweging. Het gastgezin kan dat niet bieden en het zou heel fijn zijn als ze snel een nieuw tehuis vindt.
Raquel is heel geschikt voor een familie met kinderen, een andere hond of katten.

U kunt geen aanvraag doen.