Hip

Hoogte Middel (35-55 cm) (45 50 cm)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)
Prijs 295.00

Herkomst: Göcek, Turkije. Iemand vond een nestje ongewenste pups en redde ze door ze thuis op te vangen. Hij heeft voor een aantal pups een tehuis gevonden maar helaas niet voor Hip en haar zusje. Op een gegeven moment kon hij niet meer voor de hondjes zorgen. Bovendien hadden ze allebei puppyschurft. De hondjes zijn opgevangen in het asiel waar ze de juiste behandeling en goede zorg kregen. Het zijn nu mooie en gezonde honden geworden.

Karakter

Hip is een echte lieverd. Ze is altijd blij als de vrijwilligers komen. Als ze de kans krijgt likt ze je hele gezicht en handen schoon. Ze is een echt blije hond, grappig en slim. Hip is dus heel goed met mensen maar ook met de andere honden. Ze loopt al netjes aan de lijn. Hip heeft wel veel energie dus ze is heel geschikt voor een actieve familie bij voorkeur ook met een tuin. Ze zal een hele fijne en blije huisgenoot zijn.

Hip heeft hele mooie amberkleurige ogen.