Fientje

Hoogte Middel (35-55 cm) (45-50 cm)
Locatie Nederland (Noord-Limburg)

Achtergrond:

Fientje werd als ongeveer 2 maanden oude pup naar de opvang gebracht. Ze had een wond op haar ruggetje, waarschijnlijk door een beet van een andere hond. Men denkt dat ze is gedumpt omdat ze een teefje is. Na behandeling van de wond was Fientje een paar dagen rustig, maar ze begon al snel te spelen. Eerst met de katten in de opvang maar daarna ook met de andere puppies in de opvang. Van de wond is gelukkig niets meer te zien. Fientje heeft een mooie rood-oranje vacht.

Fientje is een lieve hond. Ze vindt het erg leuk om te spelen met de andere honden in het gezin. Ze is ook behoorlijk slim en is nieuwsgierig.

Bij nieuwe mensen kijkt ze eerst even de kat uit de boom. Maar als ze je eenmaal kent, vindt ze het heerlijk om aandacht te krijgen en te worden geknuffeld. Fientje houdt erg van spelen en een andere hond zou wel leuk zijn voor haar. Ze zal nog wel e.e.a. moeten leren, maar met zachte hand zal dat zeker lukken.

Fientje heeft geen ervaring met kinderen, maar naar verwachting zal ze oudere kinderen leuk vinden, zeker als die zin hebben om met haar te spelen. Ze is opgegroeid met katten dus hun aanwezigheid vindt ze gezellig.