Jali

Locatie In buitenland

Achtergrond:

Jali is als ongeveer 2 maanden oude pup gedumpt bij de opvang met een flinke wond aan haar achterpoot. De wond was gelukkig oppervlakkig en is volledig genezen. Helaas werd Jali niet geadopteerd omdat het een meisje is. En is daardoor opgegroeid binnen de grote roedel in de opvang.

Jali een kalme, zachtaardige hond. Ze kan goed met andere honden overweg maar als er veel drukte is dan zoekt ze liever een plekje wat verder op vanwaar ze alles kan overzien. Met mensen is het niet veel anders, Jali is zeer gesteld op gezelschap van mensen zo lang er rust is. Een druk gezin zal niets voor haar zijn. En terwijl ze kinderen zeker zal accepteren, want het is een zachtaardig hondje, zal ze geen plezier beleven als er met haar 'gesold' wordt. Daarentegen zal ze genieten van een rustige avond bij het baasje.

Jali vindt het heerlijk om buiten te zijn. Ze kan urenlang buiten liggen en de wereld bekijken. Bij mooi weer zal ze het heerlijk vinden om wat rond te scharrelen in de tuin en zal daar echt van genieten. Wandelen vindt ze wel heel leuk maar ook buiten is het een rustig hondje. Ze vindt het lekker om wat te snuffelen, maar ze is niet echt nieuwsgierig naar haar omgeving. Als er een keer niet lang gewandeld kan worden, vindt ze dat helemaal niet zo erg zo lang ze wel in de tuin kan scharrelen. Jali is opgegroeid met de katten in de opvang en ze laat ze met rust zo lang ze haar ook niet lastig vallen.

Wij zoeken voor Jali een rustig gezin. Het liefst met een tuin en een andere rustige hond, maar ze kan ook alleen worden geplaatst.