Jerry

Status Geadopteerd
Hoogte Klein (tot ca. 35 cm) (35 cm)
Locatie Nederland (Zaandam)
Prijs 295.00

Herkomst:
Jerry is ongeveer drie jaar geleden, samen met een ander hondje, gedumpt bij een sportcomplex. Buurtgenoten hebben dagelijks schoon water en voedsel gebracht en zo hebben ze kunnen overleven. Onze contactpersoon in Napels heeft hem uit die situatie gehaald en hem ondergebracht bij een opvanggezin met andere honden.
Drie maanden geleden is Jerry geadopteerd en naar Nederland gekomen, maar de thuissituatie is te onrustig voor Jerry waardoor we nu op zoek zijn naar een nieuw thuis voor hem.

Jerry is een leuk hondje dat erg van knuffelen houdt en zich sterk richt op “zijn” mensen. Hij ziet er een beetje uit als een schoothondje, maar hij is een stoer, actief hondje dat van een stevige wandeling houdt.
Hij luistert goed en leert snel. Hij gaat goed met andere honden en de kat laat hij met rust als de kat blijft zitten. Gaat de kat er vandoor dan is het leuk om er achteraan te rennen, maar hij heeft geen kwaad in de zin.
Hij gaat graag mee in de auto.

Wij zoeken voor Jerry een rustig huis zonder kinderen bij mensen die tijd en geduld hebben hem verder te begeleiden.

U kunt geen aanvraag doen.