Chocco

Locatie In buitenland (Kefalonia, Griekenland)

Achtergrond
Chocco rende een week rond op straat in het dorp op het Griekse eiland Kefalonia waar een Engelse vrouw een hondenopvang aan huis heeft. Hij werd gevangen en sindsdien zit hij bij deze vrouw in de opvang.

Karakter
Chocco is een vrolijk mannetje. Hij is gevoelig en kan als de andere honden in de opvang gaan blaffen wat gestrest raken. Hij is onlangs door een vrijwilliger geknipt en dat liet hij heel goed toe. Een wandeling vindt hij heerlijk. Hij mocht onlangs een dagje mee uit en vond dit geweldig. Hoewel hij het eng vond om in de auto te springen (omdat dat nog onwennig was), was hij blij toen hij erin werd getild en paste hij zich meteen aan. Hij kan al goed aan de lijn lopen en vindt het fijn om andere mensen te ontmoeten. Bij een liefdevol en stabiel baasje zal hij nog meer opbloeien. Chocco heeft een baasje nodig die het leuk vindt om er met hem op uit te gaan, zodat hij zijn energie kwijt kan. Chocco is goed met katten en ook met mensen. Het liefst plaatsen we hem in een gezin met kinderen vanaf 8 jaar.