Tippy

Status Gereserveerd
Geslacht Reu
Hoogte Middel (35-55 cm) (55-60 cm)
Leeftijd Puber (7 maanden)
Locatie In buitenland

Achtergrond

Tippy liep op straat langs een huis waar een Engels stel woont. Deze mensen namen hem op en hebben overal  navraag gedaan of hij een baas had. Toen er geen enkele reactie kwam mocht hij tijdelijk bij hen blijven.

Karakter

Tippy paste zich al snel aan zijn nieuwe situatie aan. Het is een hele vriendelijke hond Hij is niet waaks. Hij reageert goed op iedereen. Tippy rent niet achter katten aan.  Hij kijkt niet om naar de kippen die rondlopen. Hij kent inmiddels al een aantal commando’s. Tippy vindt het heerlijk om op het strand te rennen. Hij houdt niet van water, de zee gaat hij niet in.   Wie wil deze lieve hond een mooi leven bieden?

Een huis met een tuin heeft de voorkeur.

U kunt geen aanvraag doen.