Tilly

Status Nieuw
Geslacht Teef
Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Volwassen (2 jaar)
Locatie Nederland

Achtergrond

Tilly had een baasje die overdag werkte. Ze lag daar de hele dag vastgebonden, samen met haar broertje Nismo (ook op de AAI site). Mensen in de omgeving hebben de opvang benaderd en de hondjes konden gelukkig daar worden opgevangen. Nu zit Tilly samen met haar broertje (die haar beste maatje is) in een opvanggezin in Oss, samen met een paar andere honden en een kat.

Karakter

Tilly is een sociaal hondje. Ze is erg lief en is dol op mensen en op andere honden. Ze is opgegroeid met katten, die vindt ze ook leuk. Ze is een heel aanhankelijk hondje, en als het even kan, klimt ze op schoot bij iemand. Tilly is erg gehecht aan haar broertje met wie ze altijd wil spelen, maar ook andere honden ziet zij als speelmaatje. Ze vindt het heerlijk om te wandelen.

Het zou mooi zijn als zij samen met haar broertje kan worden geplaatst, maar een andere hond in huis vindt zij ook prima. Tilly is geen kinderen gewend, maar waarschijnlijk kan ze het ook goed vinden met wat grotere kinderen.

Video's