Kimmy

Status Financieel geadopteerd!
Locatie In buitenland (Goa, India)

Herkomst:

Kimmy is op straat geboren samen met nog 3 pups. Haar moeder had ernstige verwondingen op haar huid, waarschijnlijk veroorzaakt door heet water. Het jonge gezin werd 2 maanden lang dagelijks gevoerd op de plaats waar ze leefden met het doel de hondjes later te vaccineren en steriliseren.

Op een dag bleken 2 pups verdwenen. Kimmy en haar broertje waren erg ziek, dus de 3 honden zijn naar de opvang gebracht waar de moeder is gesteriliseerd. Daarna is ze weer naar haar verblijfplaats op straat gebracht, omdat ze zeer angstig bleek voor mensen. De pups hadden langer verzorging nodig voor herstel.

Broertje Chetu is via AAI geadopteerd maar helaas kwam Kimmy hiervoor niet in aanmerking vanwege haar angst en wantrouwen voor mensen.
Kimmy blijft in de opvang wonen. Ze geniet van haar leventje tussen de honden, is speels en maakt graag lange wandelingen met de verzorgers en honden in de jungle.