Doelshop

Winkel je wel eens online?

Dan kun je vanaf nu GRATIS Stichting AAI steunen, elke keer als je iets koopt.

Als je via deze link online winkelt bij bijvoorbeeld Bol.com, Coolblue of Booking.com gaat er automatisch een deel van het aankoopbedrag naar Stichting AAI.

Dit kost jou niets extra, je betaalt dus exact dezelfde prijs. Uiteindelijk koop je het product of dienst bij de webshop zelf, maar omdat je de klik via DoelShop maakt, betalen de webshops de kosten voor de donatie aan de Doelshop en maakt de Doelshop maandelijks de donaties over naar Stichting AAI. Aangezien de meeste mensen regelmatig online winkelen, kan dat een zeer welkome bron van (gratis!) terugkerende donaties bieden voor Stichting AAI.

Daarom zouden we het zeer waarderen als je deze 'bewuste' extra klik wilt maken om ons te ondersteunen.

Hartelijk bedankt.