Ben

Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (57 cm)
Leeftijd Volwassen (1,5 jaar)
Locatie Nederland (Almere)
Prijs 295.00

Herkomst:
Kefalonia, Griekenland
Ben is een gecastreerde reu van ca. 1,5 jaar oud, 57 cm hoog
Hij is samen met zijn broer Bill (staat ook op de website) gevonden in het najaar van 2017 in een dorpje in Oost Kefalonia. Ze leefden daar op straat. Omdat er veel honden daar werden vergiftigd zijn ze samen opgepakt door een dierenbeschermer en zijn ze naar een opvang gebracht. Ben is vanaf zijn geboorte samen met zijn broer geweest.

Ben is een lieve, actieve en enthousiaste hond. Hij is aanhankelijk naar mensen toe. Je krijgt al snel een lik van hem. Hij vindt het ook fijn om op schoot te zitten, hoewel hij daar wat te groot voor is... Hij reageert goed op andere honden, hoewel hij soms een beetje dominant kan reageren op een andere grotere reu. Hij reageert niet naar katten.
Ben verblijft in een gastgezin waar katten zijn.

Ben kan mee in de auto, maar het beste is om hem dan achter in een afgesloten ruimte te zetten omdat hij anders op de voorstoel wil zitten.

Ben is gewend om in een grote tuin te leven, dus hij zal nog enige opvoeding moeten krijgen.