Bianca

Ras Labrador kruising
Leeftijd Puber (1 jaar)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)
Prijs 295.00

Herkomst: Göcek, Turkije. Bekenden van het asiel vonden Bianca (vroeger Kashar). Zij had problemen met haar ogen. Haar baasjes vonden dit allemaal te veel werk en wilden haar wegdoen. Ze wordt nu opgevangen door Turkse mensen te samen met hun eigen honden en katten. Een kleine operatie heeft het oogprobleem verholpen.

Karakter; Bianca was in het begin erg timide maar haar vriendelijke karakter maakte haar al snel tot een favoriet opvanghondje. Ze is nooit agressief en altijd zachtaardig naar mensen en andere dieren. Ze leert snel en begrijpt commando's heel goed. Ze loopt netjes aan de lijn en past zich heel goed aan het leven bij het opvanggezin. Ze woont daar niet in huis (dat is niet gebruikelijk in Turkije) maar leeft in de tuin met bijbehorende grote kennels.

Bianca is een echte gezinshond. Ze is erg aanhankelijk en slim. Ze past zich snel aan en heeft een vriendelijk, bescheiden karakter.